Servicii de Audit Financiar

audit financiar

Serviciile nostre includ:

  • Audit statutar _ Auditarea Situatiillor Finciare Anuale:

Auditorul are obligatia de a presteaza servicii în conformitate cu Standardele Internaţionale de Audit, impreuna si in conformitate cu prevederile: Legii 82/1991 (Legea contabilitatii); Legii 31/1990 (Legea privind societatile comerciale); Legii Nr. 162/2017 din 6 iulie 2017 privind auditul statutar al situațiilor financiare anuale și al situațiilor financiare anuale consolidate și de modificare a unor acte normative; OMFP 1802/2014  cu modificările şi completările ulterioare; OMFP 2.844/2016 pentru aprobarea Reglementărilor contabile conforme cu Standardele Internaţionale de Raportare Financiară, cu modificările şi completările ulterioare; OMFP (emis anual), prin care se aprobat/adoptat formatul și modul de completare și depunere pentru situațiile financiare anuale aferente anului financiar recent incheiat.

 

Obiectul Auditului Statutar il reprezinta formarea unei opinii cu privier la conturile anuale ale entitatii auditate, conform rationamentul profesional de specialitate, si faptul ca situaţiile financiare oferă o imagine fidelă, în toate aspectele semnificative, asupra poziţiei financiare a Beneficiarului pentru exerciţiul financiar încheiat la data de 31 decembrie,  în conformitate cu legislatia in vigoare, mentionata mai sus, totodata Auditorul are obligatia să asigure deplină confidenţialitate tuturor lucrărilor.

 

Auditorul are responsabilitatea profesională de a raporta către Asociații dacă, în opinia sa, folosind rationamentul profesional de specialitate, situaţiile financiare oferă o imagine fidelă, în toate aspectele semnificative, asupra poziţiei financiare a Beneficiarului pentru exerciţiul financiar încheiat la data de 31 decembrie,  în conformitate cu legislatia in vigoare, mentionata mai sus si denumit „Raport de Audit”; Auditorul are obligatia să asigure deplină confidenţialitate tuturor lucrărilor.

 

Opiniile auditorului cu privire la conturile anuale vor fi prezentate în “Raportul de audit” şi se vor sprijini pe rezultatele activităţii desfăşurate în cursul lucrărilor de audit, din care nu pot lipsi referiri concrete cu privire la:

  1. Operaţiile legate de înregistrarea sau modificarea capitalului social sau al patrimoniului propriu;
  2. Inventarierea patrimoniului şi modul de valorificare a rezultatelor acesteia, precum şi cuprinderea rezultatului inventarierii în bilanţul anual;
  3. Organizarea gestiunilor de valori materiale, precum şi a evidenţelor analitice şi sintetice a elementelor patrimoniale;
  4. Ținerea la zi a contabilităţii;
  5. Evaluarea patrimoniului în conformitate cu reglementările legale în vigoare;
  6. Situaţia creditelor şi a altor împrumuturi ale unităţii patrimoniale şi garantarea acestora;
  7. Orice alte aspect semnificative întâlnite în timpul desfășurării lucrărilor de audit;

Rezervele, precum şi refuzul de exprimare a unei opinii, în prealabil, notificate conducerii societăţii, cu arătarea motivelor şi a mărimii impactului asupra conturilor, cu menţionarea explicaţiilor şi/sau observaţiilor primite.

Business-ul tau are nevoie de un Audit Financiar?